زیبایی شناسی و چشم‌نوازی در پردازش رنگ صفحات وب

رنگ‌های ترند 2021 برای طراحی صفحات وبسایت

 

بازدید کننده ای که به وبسایت یا پورتال سازمانی شما سر میزند، اغلب مواقع قبل از خواندن یک کلمه، رنگ های آن پورتال را می بیند. داشتن یک طرح رنگی خیره کننده در هنگام طراحی پورتال سازمانی میتواند به شما کمک کند آنها را تحت تاثیر قرار داده و توجه بازدید کننده را در کمتر از یک ثانیه جلب کنید.

به علاوه، استفاده از یک پالت رنگ خاص، هویت متمایزی برای وب سایت، پورتال سازمانی یا نام تجاری شما ایجاد می کند. وب پورتال خود را با این پالت های رنگی مدرن تزئین کنید تا مورد توجه قرار بگیرید.

 

1 آبی کلاسیک؛ رنگ همیشه بورس، بازار وب سایت ها

 

رنگ آبی در طراحی پورتال

 

اگر اهل طراحی وب هستید، باید بدانید که آبی رنگی است که هرگز از مد نمی افتد. این رنگ یادآور اعتماد، بلوغ و هوش است. بنابراین، افراد در هر سنی آن را دوست دارند. سایه آبی کلاسیک برای چشم‌ها آرامش بخش بوده و برای همه جذاب است.

این رنگ از نیلی، آسمانی میانی تا نفتی و تیره تر و عمیق تر، طیف رنگی متغیر دارد.

اگرچه سایه‌های مختلف آبی در دنیای طراحی وب محبوب هستند، اما این سایه خاص در اینجا به تنهایی نقش قهرمان را دارد.

آبی کلاسیک سایه ای است که نوید امنیت را می‌دهد در حالی که به راحتی قابل ارتباط است و در عین حال تهاجمی نیست.

برای گسترش یک محیط آرام و صادقانه، از این سایه برای طراحی پورتال، وبسایت و مارک تجاری استفاده کنید.

 

 

2 رنگ پوست انسان؛ وب سایت خود را انسانی کنید

 

رنگ پوستی در طراحی درگاههای وب

 

پورتال سازمانی شما وسیله ای است که از طریق آن نام تجاری شما با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار می کند.به نقل از سایت makeuseof.com این بازدیدکنندگان و مشتریان، انسان هستند و بهترین راه برای ایجاد ارتباط با آنها استفاده از رنگ پوست انسان است.

کارشناسان این رنگ را یکی از شیک ترین پالت‌های رنگی می دانند، زیرا زیبایی انسان را در اولویت قرار می‌دهد.

می توانید با هر رنگ، یک رنگین کمان ارگانیک را آزمایش کنید. تمرکز روی برخی از چهره های انسانی در پیاده سازی وب پورتال شما نیز به خوبی با چنین سایه هایی تاثیرگذار است.

 

 

3 پوشش های شفاف رنگ؛ تجربه بصری منحصر به فرد

 

رنگ های شفاف در طراحی پورتال

 

در سال های اخیر، صنعت وب سایت رنگ‌های پاستلی زیادی را مشاهده کرده است. می توان از این رنگ‌ها در پوشش های لایه ای و شفاف استفاده کنید.

پوشاندن رنگها عمق و جذابیت بصری ایجاد می کند، در حالی که همه احساس ظرافت را پیشنهاد می دهند.

با افکت همپوشانی، می‌توانید تصاویری جالب و غیر منتظره در ایجاد پورتال خود پیاده کنید که تأثیر ماندگاری بر روی مخاطب بگذارد.

ممکن است اینطور به نظر برسد که این روند کمی پیچیده است، اما امتحان کردن آن برای دستیابی به ظاهری منحصر به فرد برای وب سایت و پورتال هوشمند شما ضرری ندارد.

 

4 رنگهای آرامش بخش؛ آرامش دهنده چشم ها

 

رنگهای آرامش بخش

 

به دلیل افزایش جلسات مجازی و تماس های ویدئویی آنلاین، میانگین مدت زمان استفاده کاربران از اینترنت افزایش بسیار یافته است.

به هر حال، می توانید با استفاده از یک پالت رنگ آرامش بخش برای وب سایت سازمان خود، به دیدگان مخاطبان خود استراحت دهید.

رنگ هایی مانند صورتی کم رنگ، رنگ چای سبز، عاج و غیره وقتی برای طراحی وب پورتال استفاده می‌شوند، چشم مخاطب را آرام می‌کنند.

نگاه کردن به برخی از رنگ‌ها بسیار راحت تر از برخی دیگر از آنها است. از رنگ‌های طبیعی و سرد همراه با طراحی ساده و ظریف استفاده کنید تا مطمئن شوید بازدیدکنندگان زمان بیشتری را در درگاه شما صرف می کنند.

 

 

5 تک رنگ؛ وب سایت های ساده و ظریف

 

طراحی تک رنگ در پورتال ها

 

رنگ بندی «تک رنگ» شامل سایه‌های مختلف از یک خانواده رنگ است. به عبارت دیگر، از تُن‌های مختلف یک گروه رنگی مانند آبی، سبز، قرمز، زرد، بنفش، نارنجی، قهوه ای، سیاه، سفید و غیره استفاده می‌کند.

یک طرح رنگی تک رنگ به شما کمک می‌کند تا هماهنگی و تضاد را از طریق مقادیر تُنال به دست آورید. این پالت دارای ظاهری آرام و ساده است که به راحتی قابل مشاهده است و بسیاری از توسعه دهندگان پورتال و وبسایت از آن استفاده می‌کنند.

طراحان ترجیح می دهند از سایه‌های کنتراست (دارای تضاد) صِرف، دوری کرده و از طرح های تک رنگ و خاکستری استفاده کنند تا به همان جلوه برسند. همچنین می‌توانید سایه ای جسورانه و گویا به قیافه‌ی وب سایت اضافه کنید تا ضمن حفظ سادگی، وب سایت رنگارنگ شود.

 

 

6 طرح رنگ آینده نگر؛ نوآوری را در چهره درگاه های خود وارد کنید

 

طراحی شفحات پورتال سازمانی

 

درگاه های وب با پالت‌های رنگی آینده دار، دارای طرح‌های مسطح به همراه لمس سه بعدی (3D) هستند. رنگ‌های مورد استفاده در این پالت آبی های اشباع شده، بنفش های رویال، صورتی‌های تند و سبزهای نئونی هستند که وب سایتی با ظاهر آینده نگرانه در سطح پیشرو ایجاد می‌کنند.

نتیجهی چنین طرحی، نمای چند بعدی با حسی تازه است که دیدن آن سرگرم کننده نیز است.

زمانی  که از این طرح رنگ استفاده می کنید، از استفاده از رنگ‌های زیاد خودداری کنید تا صفحه کثیف به نظر نرسد.

همچنین می‌توانید از کنتراست های نامحسوس مانند آبی و زرد، بنفش و نارنجی و غیره برای جلوه هنری به صفحه وب پورتال خود استفاده کنید.

 

 

7 طرح رنگی یکپارچهسازی با سیستم عامل؛ پمپاژ رنگ از گذشته

 

رنگ های ترند طراحی پورتال سازمانی

 

حتی در زمان کنونی و بعد ها نیز می‌توانید از رنگ‌های محبوب دهه 70 ، 80 و 90 میلادی در وب پورتال خود استفاده کنید. با این حال، فراموش نکنید که یک پیچ و تاب مدرن به آن‌ها اضافه کنید.

شما می توانید با افزودن عناصر رنگ یکپارچهسازی با سیستم‌عامل در درگاه وب مدرن خود، به ترندهای قدیمی جان تازه ای ببخشید.

ترکیب رنگ‌های نارنجی و قرمز گرم باعث ایجاد احساسات آشنا در مخاطبان شما می‌شود. همچنین می‌توانید از مقیاس های اُفت حرارت برای ترکیب رنگ‌ها استفاده کنید تا طراحی شما شیک شود.

نکته مهم اینکه فقط مطمئن شوید که قبل از انتخاب استفاده از این طرح رنگی، مخاطبان مورد نظر خود را به خوبی می شناسید.

 

 

8 سیاه؛ حالت تاریک برای درگاه های وب

 

رنگ تاریک در طراحی سایت

 

در گذشته در طراحی وب، استفاده از رنگ مشکی عمدتاً محدود به فونت بود - این تا همین اواخر نیز رایج بود.

محبوبیت روزافزون حالت تاریک در سراسر وب نشان دهنده عشق شهروندان به رنگ سیاه است.

حال زمان تغییر فرا رسیده است و می‌توانید از سیاه به عنوان رنگ اصلی طراحی وب پورتال یا سایت خود استفاده کنید. با تُن‌های مختلف رنگ مشکی، می‌توانید حرفه ای بودن، کلاس و لوکس بودن را به نمایش بگذارید. در طراحی پورتال مشکی یک رنگ جاودانه است.

پس زمینه مشکی باعث می‌شود درگاه سازمانی شما بیشتر برجسته شود و کنتراست بهتری با سایه های دیگر داشته باشد. برای جلوگیری از ظاهر مسطح  در طراحی وب سایت خود، از سایه های مختلف مشکی برای افزودن بافت و عمق استفاده کنید.

 

 

برای داشتن ظاهری جذاب، چند رنگ شیک به درگاه سایت خود اضافه کنید

این که آیا شما در حال راه اندازی پورتال سازمانی یا وب سایت با نام تجاری جدید هستید یا ظاهر فعلی آن را دوباره طراحی می کنید، داشتن رنگی شیک در سایت شما باعث جذابیت بیشتر آن برای مخاطبان شما می‌شود. از بین طرح‌های رنگی ذکر شده در بالا برای طراحی یک طرح فکر شده انتخاب کنید.

 

 

الدرجة :  5.00 |  المجموع :  1

اللصوق
    تمّ إیجادها بواسطة  ershadi  فی التأریخ  1442/12/25
    مقالات

    Douran Portal
    رجاء أصبروا

    محصولات و خدمات
    6.1.7.0
    V6.1.7.0